Rengøring VP foldepropel Dette emne har 3 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 16 år, 11 måneder siden af allan torbensen. Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Forfatter Indlæg februar 3, 2008 kl. 21:42 #9144 dolanKeymaster Brug først en 10%eddikesyre opløsning til at fjerne rurer. Derefter bruger du knofedt og Autosol til blankpolering – og wupti du har lige fået en helt nyt skrue…….. Men brug masser af knofedt!! 😀 februar 4, 2008 kl. 11:28 #9145 FlemmingKeymaster Tak for dit svar. Kan jeg forvente at propellen ændrer farve? Har hørt at syre kan gøre propellen sort. Eller det er måske en misforståelse? maj 26, 2008 kl. 16:00 #9146 allan torbensenKeymaster Hej. Jeg har gennem flere år behandlet min faste propeller og motorben/S-drev med sort Alusafe. Det holder de værste ting borte. Allan Torbensen Forfatter Indlæg Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Continue with FacebookContinue with Google Log ind