Udtæt stopmagnet Dette emne har 3 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 9 år siden af Bo Lund Jensen. Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Forfatter Indlæg februar 1, 2016 kl. 19:08 #10175 Bo Lund JensenDeltager Hej medlemmer Jeg har lige taget et foto i håb om, at høre fra en af jer. På fotoet kan man lige i midten ane olie utætheden. Mvh Bo Lund Jensen Bavaria 37, Fister, Bogense februar 11, 2016 kl. 19:17 #10176 Bo Lund JensenDeltager Hej igen Jeg har nu fundet en original Volvo Penta fugemasse på nettet. Iflg forhandleren skulle den kunne bruges til at tætne stopmagneten. Er der nogen af jer medlemmer, der har erfaring med Volvo Pentas fugemasse? Mvh Bo Lund Jensen april 10, 2016 kl. 20:23 #10177 Bo Lund JensenDeltager Hej igen igen Efter en super service hos Volvo Penta Danmark, har jeg valgt at udskifte stopmagneten, der desværre ikke var helt gratis 🙁 Til gengæld en super nem reparation, som jeg enkelt selv kunne foretage på 30 minutter 🙂 Mvh Bo Lund Jensen Forfatter Indlæg Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Continue with FacebookContinue with Google Log ind