Jeg har desværre knækket den hvide plastikring som sidder og holder dækslet ved stikket til landstrøm. Jeg kan se at SVB (www.svb24.com) har den og den koster da også blot 2 EUR. Fragten er 9 EUR, så det virker lidt fjollet at bestille den derfra, når man ikke står og mangler andet. Derfor vil jeg lige tjekke om der er andre muligheder inden.
Er der nogen der har set denne hvide plastikring til salg andre steder, måske i bådbutikker på sjælland?
hej Dan
Jeg skal købe noget gummiliste hos svb24 – så jeg kan købe den med hvis du gider at hente den i Liseleje?
Tim Nielsen
B36 cruise i Frederiksværk Havn
Hej Dan.
Min er også knække og dækslet røg ud på den blå hylde. Jeg købte en lille gummibold hos Fætter BR, som jeg klippede et passende hul i, så den passer som dæksel. Lavede et lille hul til en snor, så nu sidder en lille glad gummibold og smiler til mig. Virker fint.
De bedste hilsner
Leif Knudsen, ORION
P.S. nu er der kun ca. 2 måneder til, at vi skal igen. Dejligt!
Hej Leif
Jeg huskede at jeg tog et billede af jer på vej igennem kulhuserenden efter lokaltræffet i Hundested i 2018, så jeg tog et kig om jeg måske kunne se hvordan du havde lavet det. Kan det passe at det er den lille gule gummibold man kan se? Det er en god løsning.
Hilsen
Dan