Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
Bo Lund JensenDeltager
Hej igen igen
Efter en super service hos Volvo Penta Danmark, har jeg valgt at udskifte stopmagneten, der desværre ikke var helt gratis 🙁
Til gengæld en super nem reparation, som jeg enkelt selv kunne foretage på 30 minutter 🙂
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund JensenDeltagerHej John
Vi blev lykkelige ejere af en Bavaria 37 årg 2007 i sommers. Båden er udstyret med VP D2-40 38 HK monteret med en Gori overdrive propel 16,5 x 12.Propelen har været en fantastisk fornøjelse både ved sejl for motor og sejl, samt ved havnemanøvre (fantastiske egenskaber ved bak)
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund JensenDeltagerHej igen
Jeg har nu fundet en original Volvo Penta fugemasse på nettet. Iflg forhandleren skulle den kunne bruges til at tætne stopmagneten.
Er der nogen af jer medlemmer, der har erfaring med Volvo Pentas fugemasse?
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund JensenDeltagerHej Dan
Det er en super “service” facilitet, du har skabt Dan – tak for det.
For at ens mail postkasse ikke fyldes udnødigt, er det for mig fint med mail en gang ugentlig.
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund JensenDeltagerHej medlemmer
Jeg har lige taget et foto i håb om, at høre fra en af jer.
På fotoet kan man lige i midten ane olie utætheden.
Mvh
Bo Lund Jensen
Bavaria 37, Fister, BogenseBo Lund JensenDeltagerHej Dan
Jeg deltager også gerne.
MVH
Bo Lund JensenBo Lund JensenDeltagerTak for hjælpen Palle.
Bo Lund Jensen
Fister, BogenseBo Lund JensenDeltagerTak for jeres fine beskrivelser – det er desværre ikke lykkes for mig. Plasten virker ekstrem hård. Kan det være rigtigt, at den er svær, at få af ud fra jeres beskrivelser? Og er der værktøj jeg med fordel kan bruge?
BoBo Lund JensenDeltagerHej Lena og Ib
Tak for jeres svar – det vil jeg afprøve i den kommende weekend.Bo
-
ForfatterIndlæg