Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
Bo Lund Jensen
DeltagerHej igen igen
Efter en super service hos Volvo Penta Danmark, har jeg valgt at udskifte stopmagneten, der desværre ikke var helt gratis 🙁
Til gengæld en super nem reparation, som jeg enkelt selv kunne foretage på 30 minutter 🙂
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund Jensen
DeltagerHej John
Vi blev lykkelige ejere af en Bavaria 37 årg 2007 i sommers. Båden er udstyret med VP D2-40 38 HK monteret med en Gori overdrive propel 16,5 x 12.Propelen har været en fantastisk fornøjelse både ved sejl for motor og sejl, samt ved havnemanøvre (fantastiske egenskaber ved bak)
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund Jensen
DeltagerHej igen
Jeg har nu fundet en original Volvo Penta fugemasse på nettet. Iflg forhandleren skulle den kunne bruges til at tætne stopmagneten.
Er der nogen af jer medlemmer, der har erfaring med Volvo Pentas fugemasse?
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund Jensen
DeltagerHej Dan
Det er en super “service” facilitet, du har skabt Dan – tak for det.
For at ens mail postkasse ikke fyldes udnødigt, er det for mig fint med mail en gang ugentlig.
Mvh
Bo Lund JensenBo Lund Jensen
DeltagerHej medlemmer
Jeg har lige taget et foto i håb om, at høre fra en af jer.
På fotoet kan man lige i midten ane olie utætheden.
Mvh
Bo Lund Jensen
Bavaria 37, Fister, BogenseBo Lund Jensen
DeltagerHej Dan
Jeg deltager også gerne.
MVH
Bo Lund JensenBo Lund Jensen
DeltagerTak for hjælpen Palle.
Bo Lund Jensen
Fister, BogenseBo Lund Jensen
DeltagerTak for jeres fine beskrivelser – det er desværre ikke lykkes for mig. Plasten virker ekstrem hård. Kan det være rigtigt, at den er svær, at få af ud fra jeres beskrivelser? Og er der værktøj jeg med fordel kan bruge?
BoBo Lund Jensen
DeltagerHej Lena og Ib
Tak for jeres svar – det vil jeg afprøve i den kommende weekend.Bo
-
ForfatterIndlæg